20090816

Maria Solheim - Lady Of My Life

starbucks, jeg savner deg, men vi sees snart igjen
Har tilbragt den siste uka i Stavanger.
MANDAG ankomst sola ved midnatt og vi kjørte hjem og sov
TIRSDAG opp klokka 5 for å lage frokost. Tok bussen til sentrum og spiste frokost med sondre. utrolig trivelig. Stavanger er en søt by.
ONSDAG prøvde å finne internett.
TORSDAG sjonglering og barnevakt for mine to søte "søskenbarn": Una og Trym.
FREDAG destinasjon Gaudland. Else og Lars hadde gullbryllup.
LØRDAG ekstremtur på fjellet. Max regn.
SØNDAG endelig hjem til mor. ok, kunne godt tenkt meg å vært lenger borte fra hjemmet, men nå må jeg nesten innrømme at det er deilig å sove i min egen seng.
Jeg gleder meg til høsten. Da blir det mørkere, og man må ha på seg litt mer klær
Feriebilder kommer når jeg gidder å legge inn bilder. Har forresten begynt å skrive dagbok på macen, og det er veldig gøy i lese gårsdagens. Anbefales.

Ingen kommentarer: