20090822

Sliimy - Womanizer

Idag erklærte mamma krig på samvirkelaget. Det gjorde hun fordi de ikke hadde saltstenger, også prøvde hun å klage til en mann i rød skjorte. Han sa de hadde fjernet akkurat den typen hun skulle ha, så begynte hun å krangle, og brukte argumentet at det er "litt ditt", og akkurat saltstengene ville hun ha. 
Hører på Sliimy, en artist som høres ut som ei dame, men er en mann, og han har en fantastisk coverversjon av BritneySpears' "Womenizer". Det er utrolig søtt, så hvis du har spotify ellernoe lignende, så sjekk han ut. 
Jeg spiser kokosyoghurt, og det begynner å bli mørkt ute. Det er herlig at det er svart om nettene her. 
Ellers går det mye i DavidBowie, og jeg tror jeg har funnet kjærligheten i mitt liv. Det er så fantastisk musikk at det er nesten som om jeg skulle ha skrevet den selv. Om du har spotify, så kan du sjekke spillelista mi ( HER ), og hvis du ikke har spotify, så bør du skaffe deg det, for det er den beste nettjenesten ever. 
Er ikke helt sikker på hva jeg skal pakke med meg på turen, men hvis jeg glemmer noe, så kan jeg jo alltids snylte på noen.
Åpnet en gammel mappe på macen idag, og fant bilder fra mitt gamle fujifilmkamera, der er alle bildene over ifra. Tror det kanskje var litt feil grammatikk, 'nyways.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*Derav alle bildene er ovenfra : )

Andrea sa...

..sondre ?

Anonym sa...

høhøhø!

Frillypinkdreams sa...

hei ^_^ takk for kommentaren! :D ELSKER klærne ^_^ thihi... skulle så gjerne hatt mye mer... men... så var det jo noe som het penger -.-"
hm... høres ut som du har det hyggelig :D kos deg da! og hils Nina x3 kanskje sende saltstenger i julegave x3