20090922

The Cure - Boys Don't Cry

foto av andrea
kom akkurat hjem fra kino. I morgen skal jeg legge litt sjel i blogginga siden det er noe jeg ikke har gjort på quite a while. 
Så forresten "Jenta som lekte med ilden" og ja, den var temmelig kul. Nå skal jeg streke under de viktige tingene i samfunnsfagboka med min nye tusj. Vi har om America. Gleder meg. Men skal høre på Everclear samtidig, så jeg overlever. 
Hørte The Cure på radioen idag, og det var deilig. En stund siden sist..
Jeg finner bildet ironisk.
//
Just came home from the town. There was a qutiepie talking to me, and asked for the direction. 
The Cure was on the radio today, and that totally made my day. Saw a great movie; "Jenta som lekte med ilden" who is based on a book written my Stieg Larsson, a swedish author. I find this picture a little ironic. Do you ?

1 kommentar:

elisesophie sa...

bildet er definisjonen på ironi ;P