20090913

Lykke Li - Tonight

foto av selvutløser
Avsluttet akkurat en tre kvarter lang telefonsamtale med Guro. Vi planla krumelurer. Hemmelige krummelurer.
Idag har jeg vært litt friskere, og satser på skole i morgen. Tror forresten også at vi skal på skogstur, og det vil jeg ikke gå glipp av. 
Har også sett ( DENNE ) videoen. Det var rather heslig. Så også ( DENNE ) og ( DENNE ). Hva skjer med verden? Hva får folk til å gjøre slike ting. Er det fordi de liker det, eller for å bli kjendiser? 
De neste dagene blir stress.
Har også veldig lyst til å dra på kino fremover. Det kommer mange kule filmer fram mot jul. Hørte på soundtracket til en film som heter "9", der Danny Elfman har laget musikken, og det var helt fantastisk. Må nok få med meg den. Ellers går det mye i indie-pop-elektronika på favoritt gadgeten min; Spotify, det er det beste som finnes. Det ble mye kulturnytt på en gang, og jeg fortsetter; 
Noen som vet hva de skal stemme i morgen? Ikke at jeg bryr meg, men jeg får kanskje noen flere treff ved å ta med tags som; Valg'09 / statsminister / storting / valg. Dagens PR-jobb er ferdig.
Det kommer forresten snart en ny blogg. Følg med.
//
Just talked to guro. And i have a lot to do this week. Gah. 
There are so many things that i want to do, so many things that happens in september / october, and i am not old enough for any of them. There is a festival in Tromsø that is called Insomnia, you can check it out ( HERE ). But i am under eighteen, so i cant go there, which sucks, but HOVE'10 will kick ass, so i survive. 
Btw; i am having a new blog coming soon. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Sku stemt frp!
-viCtor