20090924

Miley Cyrus - Party In The USA

foto av guro

Jeg skriver dette mens jeg sitter på flyet; og jeg jeg vedder ti kroner på at flyverten er full. Jeg er helt seriøs, han er max merkelig, men dog trivelig. 

Idag, fra klokka ti har jeg pakket all shitten min og ryddet litt + spist frokost. 

Tror oppholdstiden min i Bodø blir ca en / to timer, så det blir jo recktit trevligt. Og ja, flyverten er svensk. enda bedre. 

Må nok gjøre litt skolearbeid. Mattemattikk og samfunnsfag. 

Ja, nå snakket meg med svensken om Mac og vista, noe han trodde maccen min var. "är det en vista du har der" Jeg lo, også snakket vi om shoppingz. Han hadde forresten gått på tromsdalstinden.

Jeps. Befinner meg nå, alene, i presteboligen i Leirfjord. Venter på at Johanne skal komme hjem. Prøver å få tida til å litt fortere ved å spise kjøttkaker med potet og gulrøtter. Wow, nå kom det forresten en "Camp Rock" sang. Det er ille. Venter på Johanne og Humming People. Gjør samfunnsfaglekser og prøver å skrive en engelsk stil. Det går dårlig. 

Ja, det var gårsdagens event. 

Var på lagsmøte med Humming People. Utrolig kule folk. 

Nå skal jeg lese samfunnsfag, bake en kake, ringe guro, og planlegge bursdag. Jeg gleder meg til Lørdag.

//

I am doing my homework. Thats Boring. Tonight i am going to post the most epic picture ever. I almost died when i saw it. 

This saturday i am going to celebrate my bday with my bestfriend, and there is going to be like 40 people there. It will be great. So today i have to bake some cakes.

Ingen kommentarer: