20090930

Regina Spektor - The Call

foto av andrea
Jeg har gjort lexer i circa tre timer. Jeg gjetter på at jeg henger lengst etter i norsken, og det suger vel. Men Ibsen er jo alltid trivelig.
Spiste havregraut til middag. Det er favoritten min alltime, og når jeg flytter på hybel skal jeg bare spise havregrøt med blåbærsyltetøy på. nomnom.
Jeg har forresten fått prøve-briller. To par, de hadde ikke slike briller jeg vil ha, så jeg har noen som er bobob. Må bestemme meg i helga. Egentlig vil jeg ha fjordårets Lacoste-kolleksjon briller, men det har de ikke på brillebutikken her. Kanskje i tromsø?
Jeg trenger forresten en ny header.
//
I got glasses today, but just for renting a few days. 
This saturday, my grandmother is comes, and that will be great. She is wonderful. You should really meet her one day.
i love porridge. 
And i need a new header. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

havregrøt e godt :D
læxæ sug, å lacoste e bra :DD
-viCtor

Anonym sa...

du er søt når du konsentrerer deg.