20091026

El Cuero - When I Slip Away

foto av andrea
mammaen min har offisielt verdens dårligste musikksmak, og ja, jeg er fullstendig klar over at man ikke skal andre sin smak.
Jeg sovnet ved et uhell klokka halv tre, og halv seks vekte mamma meg. Jeg kommer aldri i livet til å få sove inatt, og jeg trenger noe å gjøre.
I går så jeg forresten "Pathology". Den var mycket twisted, men bør absolutt sees.
Idag var det stress på skolen. I forbindelse med Operasjon Dagsverk, så hadde vi temadag på skolen, og elevrådet tok over kantina. Det var veldig stress. Men vi overlevde vel. Ikkesant Victor ?
Tryck på bildene for at de skal bli kulere.
//
I had been sleeping for three hours when my mother came home and waked me up, playing tacky-ldpeople-music. That was horrible, and i think it might give me traumas.
Now, she is going to polish my nails black. That will be great.
The pictures get cooler if you click on them.

Ingen kommentarer: