20091003

P3 - Best Of Radioresepsjonen

foto av ukjent
Mormor er her, og det er snøen også. 
I natt har jeg hatt verdens mest bizarre drømmer, ganske spennende. 
Våknet til duften av Twinnings-Voyage-tea, og lyden av Cruisern på p3, mamma er snill. Så sto jeg opp og siden da har jeg bare plaget mormor + sett på billetter til manchester og london, for dit må jeg igjen. 
På torsdag drar jeg til tromsø igjen. Skal prøve å få til en date med heidi og gammelskolen. Prepare your self lizzåm.
Har tatt masse bilder med det gamle analoge minoltakameraet til morfar idetsiste, men det tar en stud før jeg får alle filmrullene tilbake. Håper at dropdead genseren min kommer idag. Skal også prøve å bestille litt klær fra nelly. 
Prøvde verdens peneste jakke igår. Den var blå og av ull, type MoodsOfNorway, men den var for liten. Skal se om de har den på MAS i tromsø, eller så må jeg nok lage en selv. 

1 kommentar:

Anonym sa...

ke bildan ska fårestill ? :s