20091023

P3 - P3natt

foto av alina
Jeg hører på P3 og skal snart redigere omlag ett hundre bilder som skal publiseres på Tumblr. deviantART og selvfølgelig noen på bloggen.
Jeg er utrolig mett på masse god mat, og gleder meg til i morgen.
I dag knakk neglen min, men jeg har ikke orket å klippe den enda, så det tror jeg at jeg er nødt til å få gjort i morgen. Hvis ikke, så kommer jeg til å bite den, og det er ikke bra.
Anskiktet mitt er forresten rosa pga av en liter med falsk-vannfast-blod. Jeg ser grusom ut. Absolutt, så jeg håper virkelig at det går av til i morgen så jeg slipper å se ut som en lysende gris i ett år. Okå, kanskje ikke ett år, savvy ?
Joda. I morgen blir det pizza og sjonglering til frokost.
Trykk på bildene, så blir de bedre.
//
Too late to blog, but who cares, i mean, you are english, right ?
Well, just finished taking and editing a bunch of photos, and you get three of them here. Aight.
Except from the fact that my face is entirely red, i am feeling quite good -tired though, but who cares.
Norwegian radio rocks ftw.
Click the photos to see them better and bigger.

Ingen kommentarer: