20091014

Racorlight - Wire To Wire

screenshot av andrea
DETTE er noe av det merkeligste jeg noen gang har sett. Utrolig sært, og utrolig Donnie Darko, og hvis du ikke har sett den filmen, så bør den sees snarest. Håret mitt ble forresten ikke rødt, ellerjo, men det gikk over etter tre kvarter med fargen i, så jeg ble ganske lycklig da jeg skylte den ut. Jeg har verdens kuleste lue, et stk vintage arvestykke. Jeg elsker den, og den er utrolig kul / varm / deilig. Kommer bilde senere. Idag skal jeg bake brød, mamma etterlot meg helt alene hjemme uten brød. Så skal jeg se film, også må jeg finne noen adresser. // Totally weird game ( check out the link on top ) about Donnie Darko, but at the same time it is totally twisted. I love it. I love Donnie Darko. I think i have to watch it soon. I am home alone, and my mother left me all by myself without any bread, so today i will try to make some. Yesterday i almost found Charlieskies at some chat-page. almost. Or someone was kidding me, but he said "meow", and therefore i think it was him. ANYWAYS. au revoir. and jea, i am going to learn some french today.

1 kommentar:

Anonym sa...

ke e dæ bilde a ? : s