20091205

Michael Bublè - Haven't Meet You Yet

Vi bakte pepperkaker igår. De ble utrolig gode, men ble fri for strøm før jeg rakk å ta bilde av de ferdige kakene. Hemmelig oppskrift av farfar.
Idag kom det to SinterKlas- (skrev jeg det rett?) -sjokolader i posten. I nederland feirer de SinterKlas den 6.desember ellernoe, og jeg tror det er det samme som julaften. Sjekk det på wikipedia, jeg orker ikke. Ihvertfall, i den anledning, så får alle i vår familie en humongo sjokolade-bokstav. Jeg får en A i melkesjokolade. Det er herlig. Hva er forbindelsen? Jo, farfar 50% nederlansk. Bilder senere.
Nå skal jeg bake kakemenn sammen med mamma, før jeg skal i bursdag til Alinabarn. Husker ikke bloggadressen hennes, men linker til henne senere.
xoxo, god jul !
//
Yesterday, we made gingerbread. That is the best thing ever. My forever21 dress didn't come today either, but i hope that it comes monday/tuesday. Next thursday, it is prom, and i need the dress.
Today i wore my duckfeet-shoes, and i love them. I mean, i wear them everyday, but today, they were especially good. Dunno why..

1 kommentar:

elisesophie sa...

Mora di er så bøsta! Hun som "aldri baker pepperkaker":D