20091221

The Stone Roses - I Wanna Be Adored

foto av andrrea
ok, så here's the deal;
Jeg har ikke blogget på en stund fordi jeg ikke har tømt kameraet mitt, og nå syns jeg det er på tide å ha mine egne bilder, ikke bare andre sine. Så bilder får dere senere.
Den 16. hadde vi juleball. Jeg har holdt på å få magesår av forberedelsene, for selvom det ikke var så mye, så fikk jeg hele tiden nye ideer, og skrev dem ikke ned. Juleballet var hvertfall utrolig gøy. Skal få noen bilder av Anne, hun har cam. HER er bloggen hennes.
Etter juleballet ble det skoleslutt, ganske herlig. Tromsø neste lizzåm.
Nå er jeg hvertfall i tromsø. Idag var jeg sammen med peter. Vi vasket. Og var på cafè.
OG, nå er det bare en uke til NÅLK! Jeg trenger å finne ut hvordan jeg kommer meg dit.. Må nok ta en viktig telefån til noen.
I morgen må jeg til byen igjen for å årne de siste julegavene, og resten av tida kommer bare til å bli ferie. Herrrlig. Planen er å bruke min herlige, nye Devold-longs så mye som mulig. For ikke å snakke om den lilla ullbuksa, som jeg tror at er favorittplagget mitt. Den er så dejlig.
//
So this is christmas.
I am almost dunn with all the stuff i have to do, and tomorrow, i am going to buy the last christmas-presents. Dunno what to get for my brothers..
Today i helped my eldest brother to do the dishes. We had such a good time CORRECTION we always have a good time. Such a laugh.
NÅLK in a week.

1 kommentar:

Guro sa...

e fikk ikke julegave )):