20100123

John Olav Nilsen & Gjengen - Valiumsvalsen

Jeg og mormor lever fremdeles. Eneste ulempe ved å bo her akkurat i dag, og sammen med mormor; vi får ikke handla. Men vi overlever.
Jeg lå våken lenge i natt og tenkte på filmen. Hva i huleste skal jeg finne på nå da. Jeg må jo planlegge åsånn, men gah. Jeg har utrolig mye å tenkte på, og jeg trenger ei blokk (kunne hatt hvis vi ikke bodde på landet). Jeg har utrolig mange gode ideer, og jeg ser for meg akkurat sånn jeg vil ha filmen, men det er det å sette ord på det for å forklare mr. Redigering, som fremdeles er ukjent. Også venter jeg på telefån fra Tvibit.
Jeg og mormor har spist pizza. Igår skulle vi egentlig se western-skrekk-thriller på filmkanalen, men vi feiga ut. Mye bedre med disneyChannel.
Idag kom GUESS-mac-veska. Den var ikke helt sånn som jeg hadde trodd, men den var ganske fin. Litt for stor var den også.. Vi overlever.
Idag var Synne i fly. Sånt lite fly. Jeg er max misunnelig.
Nå er mamma og magne fremme i spania. Der skal de henge i to uker. Derfor er mormor barnevakt. (husker ikke om jeg har nevnt det før, men to ganger skader ikke)

1 kommentar:

Frillypinkdreams sa...

Hei :D vær snill og kikk på denne : http://mmariel.blogg.no/
søte bilder + morsom tekst = kul blogg