20100228

Moddi - A Sense Of Grey

foto av andrea / katrine / trygve
bildene er fra uka, og de er ikke redigert.
Nå er jeg hjemme i Leirfjorden. Det er ikke så veldig kult, ville vel egentlig heller ha vært i tromsø, men jeg fikk med meg ELLE fra flyplassen i bodø, og det reddet vel egentlig dagen / flyturen. Nå er det ett stk hektisk uke foran meg, og ett stk film å lage + leder for konfweekend i helga. Hallo, jeg trenger en dagsplanlegger + assistent. Hvis du har veldig lyst, så kan du kjøpe meg en blackberry, den kan lissom erstatte alt annet. Men ifølge min bror, så er det bare assistenter som har blackberry, og sjefene har HTC.
ogja, jeg har vært på eplehuset og kjøpt en kabel. Den var hvit (shock!!1) og for å bruke den trenger jeg å låne en mac med firewire-utgang, ehe.
JA, også igår var vi på Moddi-konsert. Jeg fikk lov til å ta på håret hans, og vi snakket om sjampo og naturlig skjønnhet. Han var ganske hjemmekoselig.

Ingen kommentarer: