20100206

The Pink Robots - Curly

foto av ukjent / herfra
jeg har en ny lipsyl, og den er utrolig god!
Jeg fulgte forresten mgp-sirkuset parallellt på twitter og nrk, og noen av tweetene var kronisk. Jeg twitra 32 ganger med tweets merket med #mgp på èn time. Ny rekord for meg. Skal ikke uttale meg om vinneren.
Følg meg på twitter HER og hvis ikke det går, så kan du go to the links in the sidebar. ( du hører meg si det som OlgaKay )
Jeg digggger årets urørt, The Pink Robots. De er herlige!
Ogja, Elise er i Frankrike, nærmere bestemt, Paris. Hun er utrolig heldig. Jaja, om tre år er jeg der på interrail, og forhåpentligvis, så blir det er tur dit før det også.
<3>
Forresten, så elsker jeg Tavi. Hun er verdens råeste, og eitt av mine førebiletar. Det er henne det er bilde av. Hun har oppnådd alt man vil ha oppnådd når man er 14 (?) år.
PSdet går bare ann å trykke på ELISE sin link. de andre er tydeligvis feil.

3 kommentarer:

Maria Isabell sa...

Stilige bilder! :)

JULIE AIDA sa...

man får småtæsj som blir omtalt i eventen du er med på. så jeg fikk hårspray og sminke og børste og tara-bladet siden moteshowet var av frisører og makeupartister og forskjellige merker :) NÅ VET DU DET VETTU!!!

Sofie sa...

Tror Tavi er 13 år..^^