20100205

The xx - Crystalised

foto av andrrea
Hadde det ikke vært for at kameraet mitt ligger i kjelleren, og jeg er på loftet, så skulle jeg ha lagt ut bilder, men siden jeg er mrs lat, så gidder jeg ikke.
Idag har jeg og mormor rydda til gamlisene / brunisene / forsørgerne kommer hjem. Utrolig hvor mye klær man klarer å spre rundt i et treetg hus på to uker. Jeg har bretta klær i en time.
Okå, jeg trenger noen som kan skjenne på meg, og få meg til å jobbe mer med litteraturprosjektet og alt annet som skal gjøres. Derfor er det herlig at mamma kommer hjem. -også håper jeg at hun har med burberry-parfyme til meg.
Vurderer å være fotballsupporter i morgen, men vet ikke helt om jeg orker å stresse med det, tror jeg bare skal være hjemme og sove.
Idag skal jeg forresten se 1408, skummmmelfilm, også skal jeg spille inn en sang i GarageBand, jeg har jo mac vettu, jeg er så kul vettu.
Bildene er fra desember, ganske uredigerte, bdagen til Alina + my fav wall.

1 kommentar:

Lill-Veronica Skoglund sa...

Å, tusen takk! ^^

Det håper jeg :D :D :D