20100311

Andreas Grega - Dom Hade Mycket Att Säga

photoboothing av andrrea
heyhey. Idag da jeg skulle hente badeshortsen min i den nederste kjelleren.. Eller egentlig så har vi bare en kjeller, men så må man ned tre trinn så er man i den "nederste"... Anygays, jeg kom ned, og trødde på det herlige teppegulvet: for å si det sånn, jeg kunne hatt bruk for badeshortsen allerede da. Jeg hadde vann opp til hodet, så jeg svømte bort til skapet, henta ut den harrye badeshortsen, og svømte tilbake. Superflax at jeg kunne svømme, hadde det ikke vært for det, hadde jeg nok drukna. Nå blir alt tatt hånd om, og vi slipper å vaske der de neste ukene, HUZZAH !
Dagens husmortips:
- La takrenna stå litt på skeiva, så får du vann i kjelleren, og vipps, så slipper du å vaske. Ha gjerne litt vaskepulver på teppene, så får du vasket dem også i samme sleng.

Ingen kommentarer: