20100328

Yoga Fire - Superkul Med Kniv

// trygve
håihåi, jeg blogger igjen.
Har hatt utrolig mye å gjøre de siste dagene (dulissåm) og derfor har jeg ikke blogga. Ja, er i tromsø at the moment, og filmen er innlagt på ett stk iMac på tvibit. Skriver logg derfra, og poster den sikkert her en dag.
Filmen blir sikkert megakul, bare ett problem; jeg har for lite materiale. Dette er kun failure, og noen av bildene er altfor mørke.
Imorgen, tirsdag og onsdag blir det redigering for alle penga, og fordi jeg er VIP på tvibit, får jeg eget nøkkelkort, og kan vandre inn og ut som jeg selv vil. Imorgen får jeg kanskje tilogmed besøk av andreas. Det blir spennende.
Har fresten kjøpt en herlig cardigan som jeg skal spare til en gylden anledning, typ; premiærekveld.
JA, vi var på skitur med skolen, og jeg hadde mamma sine skisko, de var alttttttfor små og jeg har nå to av verdens mest blodige gnagsår. Det er så ille, at jeg har klipt hull i skoene mine, så jeg skal kunne gå.
Har også brukt litt penger av filmbudsjettet på mat og filmer.
JA, igår var jeg og Katrine på åpninga av kunstmuseet. Det var utrolig gøy. Jeg hadde på meg ett stk ny bukse og ett stk ny kjole, og ett stk nytt smykke, og var lissåm bare så fresh. Mange kule nye bilder, og tror kanskje jeg må snike meg en liten tur innom der imorgen også. Blandt annet noen helt utrolig fotografier av en utrolig fotograf. Husker ikke hva han heter, men det skal jeg finne ut av. Fikk også noen nye kunst-venner. Ogja, Knut Ljøgot (my bff) var like spennende nå som han var forrige gang. Google han, du bare må.

Ingen kommentarer: