20100407

Casiokids - Finn Bikkjen

foto av mormor / andrea
LES ALT. masse viktig i midten lizzam.
Jeg er så innmari lei av skole nå. Gleder meg sykt til å bruke de kule sandalene mine + min farmors sommerkjole. Har jeg recktig mycket flax, blir det tilogmed HOVE.
Jeg er så sykt innstilt på å flytte til Tromsø nå at jeg orker ikke gjøre noe som helst på skolen.
Nå har jeg kun whina i de siste innleggene mine, derfor;
Jeg har lånt en kunstbok på biblioteket. Eller, egentlig er det mamma som har lånt den. Jeg bare blar i den. Ganske mye fint der.
JA, jeg var på the re-opening av Nordnorsk Kunsmuseum. Nå vet jeg hvor alle de kule i tromsø henger (ordspill lizzzzam). Fant et foto der som jeg elsker. Har sett i det i en bok, og nå er det bakgrunnen min. Kommer aldri til å vise det til dere, i frykt for at noen skal like det like godt som meg. Jeg skal farge håret en dag. Også skal jeg klippe meg på mandagen. Det blir litt godt. Også må jeg snart finne iPoden min. Eller noen andre sin, for jeg trenger snart musikk på ørene, noe jeg ikke har hatt på snart 10 måneder! Det er utrolig lenge.
Ellers er jeg veldig trøtt.
FORRESTEN, noen som vil være med på å bestille HERFRA? Gratis frakt på alt over 200kr, og jeg klarer ikke å bruke 200 der. Skal bare ha noen filtre til det analoge kameraet + fjernkontroll til nikonen.

3 kommentarer:

Sofie sa...

Deal Extreme er dritbra! Brorn min viste meg den for et år siden^^
Kanskje jeg kan finne noe.
Men mener du 200kr eller $200?

xx Sophie

http://sophieneechan.blogspot.com

Andrea sa...

200 kråner

Anonym sa...

Great pictures. Love it, so original