20100402

Iselin Andreses - Pain Me A Song

DAG1
Ja. Mens jeg skriver dette sitter jeg på TIVIBIT i tromsø. Meeeen, jeg har ikke internett, så jeg poster når jeg kommer hjem.. eller i neste uke. Kommer litt ann på om jeg kommer på dette.
Han duden som skal hjelpe meg, er veldig opptatt med ett stk ikke-kunde, og programmet som skal installeres blir jo aldri ferdig. aldri. Bare om 38 minutter.
Igår var vi på skitur med ungdomsskolen. Det var relativt kult, bortsett fra to stk gnagsår (som fresten fremdeles gjør s.y.k.t. vondt)(og jeg whina myye) så jeg måtte reise i slipperser. Det var relativt stygt. Jeg følte meg litt som en narkoman (no offense, folkenz) Og litt som en sjendis, pågrunn av ett stk kul lue. Jeg kom fram jaffal, og idag ofret jeg conversene mine. Jeg klipte hull i hælen for at det ikke skal gjøre så vondt. Ser litt mindre ut som en knarker nå, ja. Tror jeg jaffal.
Hele dagen idag, og hele dagen imorgen skal brukes på redigeringa av filmen. Gleder meg syyykt til å se det ferdige resultatet. Det blir mycket sköy. Og folkenz, premiærefest i ssj-kino den 10. april, OG, det blir slumberparty hjemme hos meg etterpå. Så, skodespelerane mine, vi får det herlig den helga.
SØREN! jeg klarte å glemme HTCen min hos peter.. Tror kanskje jeg må snike meg bort dit for å hente den. Også må jeg ha litt mat også tror jeg. Også må jeg kjøpe en ny bukse, men det kan jeg gjøre i morgen.
Sånn, nå har jeg henta HTCen, og fikk tilogmed et ostesmørbrød av peter. Nå sitter jeg og ser på alle opptakene. Det tar like lang tid å importere dem, som det tok å filme dem, altså ca en million timer.
Og det gjør det ikke særlig mye bedre at det snart er konsert her, og bandet, Turdus Musicus, har lydsjekk i kjelleren. GAH.
har vært her i fireogenhalv time nå. Begynner å bli litt kjedelig. Har ringt nåkre stykker, har sendt en del meldinger, har spist ostesmørbrøder, har snakka litt med mr. film, og nå hører jeg på kråkesølv. Har fresten kommet til trixe-biten på filmen. Det var et utrolig dårlig påfunn pga teit bakgrunn.
DAG2
Ja, igjen sitter jeg på TVIBIT. Har nå sittet her i tre timer, og har enda tre trivelige time igjen. GAH! er ganske lei av mine egne klipp nå.
Følger litt med på ei filmdame som snakker med noen kidz om dokumentarfilm, og det ser ut som om jeg har gjort det ganske bra. Kanskje.. Det vil jo tiden vise. Snart setter jeg igang med overføringen fra iMacen til harddisken. Så skal det igjen overføres fra harddisken, til min mac. Stress.. og det kommer til å ta ca hundre år..
//
Ja. Nå har jeg vært på TVIBIT ca hver dag, og filmen begynner å ta form. Har levert den ferdig klipt, men uten effekter og musikk.
Takk for god hjelp til: Peter, Pappa, Synne og Andreas.
Idag skal filmen gjøres ferdig. Har brukt ca 15 timer til nå, og idag tar jeg mine fem siste. Kanskje det tilogmed blir tid til middag sammen med peter på filmbudsjettet.

1 kommentar:

Guris sa...

Neste gang du kjeder deg, kan du ringe meg.