20080921

Blink 182 - I miss you

Ukens:
Webside: Blogg> susikju
Dag: Onsdag. Fine dagen
Ting: Dvd spillern
Dyr: Kattttt
Farge: Oransj
Antrekk: Kjole
Mann: Nesemannen \ Jarle Klepp \ Ole
Jente: Angelina Jolie
Film: Oppdrag Nemo
Band: Kaizers Orchestra
Sang: Forlatt
Artist: Jarle Klepp
Modell: -
Ekkelhet: Fårikål
Kulhet: Ole
Blogg: Susikju, ofc
I dag har jeg faktisk ikke gjort noe som helst. og det er ikke tull. Da vi våkna spilte jeg DS, og Guro kjeda seg. Så spiste vi frokost, før vi kjørte Guro hjem, Hun skulle male ( feil farge). også har jeg ikke gjort noe som helst. Jeg holder på å kjede meg ihjel.
Jeg har sett på gitarer i dag. Jeg vil ha en ny akkustisk gitar, med pent mønster på :3
Jeg kommer ikke over hvor koselig det var å møte Ole i går. Han var ultra grei! Håper at vi
sjåast snart igjen.
I morgen er det skole igjen. Jeg gleder meg. Jeg liker skolen..eller ihvertfall friminuttene. Snikksnakk.
Jeg snakker med Cecilie Atm. hun gleder seg til hun kommer, for da skal vi leke og ha det fint. Jeg vil kjøpe meg noe pent. En ny kjole, Ei ny tskjorte, en ny genser, Ei pen strømpebukse, sko, stearinlys.
Jeg skulle ønske jeg var kreativ. Jeg vil skrive en sang. En givende sang. Alt jeg klarer å kommer opp med er: "Skulle ønske du hadde litt mer...kjøttdeig?" Kan ikke jeg få hjernen til noen kreative-døde folk? jeg vil ha!
Også trenger jeg et knakende godt motiv til et bilde jeg skal ta. hinthint.
J <3

Ingen kommentarer: