20080922

Jimmy Eat World - The Middle

I dag har jeg saklig vondt i foten min. 1: fordi Vidar sparka meg i gymmen, 2: Fordi Guro sparka meg i kveld. Those bitches.
På Bussen i dag var Vidar og Sindre CP i hodet. Jeg spurte når kampen begynte, også hørtes det ut som jeg kom fra Grane [synes de], så de herma, samtidig som de gjorde CP bevegelser. Gøy.Meget gøy.
Jeg spiste salat til middag i dag. Den var god, for jeg har fått ny kokebok :3 Så så jeg "10 things i hate about you". Heath Ledger har tidenes søteste smil i den filmen. I love him, to bad he is dead.
Så dro jeg på banen for å se på Guro sin kamp, og Asgeir sin kamp. Asgeir vant 5-1, Guro tapte ettellerannet - 0. Så kosa vi litt mens vi venta.
Sindre, Lets face it, du er totally gay. Du er nesten "too gay to function", og da begynner det å bli ille. Men jeg er sikker på at du finner deg en pen dame ( eller mann..) også gifter dere dere og får mange søte småe barn.
Jeg har lastet ned mange sanger i dag. Jeg er i godt humør egentlig. Jeg vil danse som en apekatt. .. Jeg vil ha en hund.
Men så tenkte jeg på at jeg ikke vil ha barn. For hva hvis jeg får barn, også bestemmer jeg og mannen min oss for å skilles. Stakkars barn .__.
Jeg har hørt mye gøy som jeg tenkte at jeg skulle skrive i bloggen min, men nå har jeg glemt det, hukommelsen min. Signe sier at ingen er stygge, bare spesielle, og det har hun egentlig veldig rett i når jeg tenker meg om, men hun er lærer så hun har en unnskyldning.
Vidar mente jeg skulle skrive dette i bloggen min: "Jeg har vært å sett på kamp i dag. Da fikk jeg virkelig se hvor god Vidar var(skårte 2 mål) og leirfjord slo ssj 5-1 (Vidar var klart best ) "

Ingen kommentarer: