20080918

The Fray - How to save a life

Jeg har offisielt det fæleste håret i hele Leirfjord atm. og det er ei uke til jeg får det som jeg vil..
Jeg har ikke hørt på musikk dag. Jeg har ikke spist noe godt i dag. Jeg har nesten ikke spilt gitar i dag. Jeg kjeder meg .___.
I helga skal [forhåpentligvis] Guro sove her. Og på lørdag skal vi til ssj på INDIE og kanskjekanskje møte OleIdole, Dæ får me får sjåo pao.
I går skulle vi velge sånn utplasseringsplass, jeg valgte Sykehuset i ssj, hva er galt med meg?! Det hadde sikkert vært mer givende å vært på Coop eller Leines Seafood. Jeg har da vel ingen planer om å bli lege. Selvom det er knallgodt betalt, og mann får se masse blog og gørr.
Patolog.pa to log. Patolååååg. Det hadde vært kult. Døde mennesker er kult. Det er så tøft når de skjærer tre streker i hodene på folk, og bare bretter tilbake huden slik at man kan se kraniet. Det fascinerer meg.
I dag tok vi BCG på skolen. Den var litt oppskrytt synes jeg, når de i fjord kom gråtende og hulkende ned fra helsestasjonen og sa at det var det værste de noen sinne hadde opplevd. Det svei, men jeg er ikke død.
Jeg skulle ønske man kunne se ut slik som man ville. sånn at når man ville vært smellfeit, så kunne man det, og når man ville være beinrangel så kunne man det. Det hadde vært en fantastisk egenskap. Tenk alle klærne man kunne hatt da.
Også har jeg sett 5 episoder Viva La Bam. Jeg kunne i tenkt meg å hatt Bam som ektefelle eller pappa, selvom han er "smokin' hot". Stakkars de som kanksje en gang må oppleve det. Huffameg.
Kan ikke noen anbefale en kul film ? en sånn skjikkeligskjikkelig kul film som jeg kommer til å tenke lenge på.
lol, Elisabeth ble hentet på lagsmøte i Traktor xD
Tenk på dette: Har du noen ganger sett en Due-Baby?
Forestill deg at en bil kjører like fort som lysets hastighet, hva skjer da når bilen skrur på frontlysene?

1 kommentar:

Anonym sa...

Og apropos lysets hastighet og frontlys... Hvorfor limer ikke limet seg fast inne i tuben?? Og hva er egentlig deal'n med teflon? Ingenting fester seg i teflon, åssn fester man da teflon i stekepanna... just some thoughts...
Og mens jeg skriver tull.. Se Juno, selv om kjenner jeg deg rett har du allerede sett den, den er kul.