20080919

Gym Class Heroes - Clothes off

I dag hadde vi naturfagprøve, jeg tror jeg får 4 ellerno, "glemte" å lese i går -.- Men vi så film i tre timer: "Dead man walking", utrolig kjedelig, men slutten var quite cool. Teningkast 4 på den, selvom den er fra 80-tallet, og 80-talls filmer rocker.
Også har jeg vært på klubben for første gang. omg, at noen orker å dra dit to ganger i uka, for hva gjør man der: jo man snakker, og hvis man ikke snakker, så kjeder man seg.
Og jeg blir så utrolig irritert på visse mennesker som slenger sånne "åh-du-er-så-tejt" blikk. vi er like kule som dere, så bare gå å lek i trafikken med de nye, rene nike skoene deres.
I morgen er det ssj, finally, så trenger jeg ikke skrive mer om det her. Og Guro overnatter. Åssn film skal vi se? hva skal vi ete?
Jeg tenker mye på hva jeg skal finne på når jeg blir stor. Hva om jeg ikke får meg jobb. Hva om jeg ikke gifter meg. Hva om jeg ikke får barn. Hva om jeg får barn med en mann som ikke vil ha barna. Hva om jeg blir saksøkt. Hva om jeg blir narkoman. Hva om jeg blir hjemløs. Hva om jeg blir pengelens. Hva om ingen vil være vennen min. Hva om mamma og pappa dør før jeg rekker å bli noe. Hva om planene og pengene mine ikke strekker til. SHIT
Asgeir har dagens antrekk,
Pels er tejt og unødvendig,
Cola lages av barnearbeidere i Kongo,
Susikju har fremdeles verdens kuleste blogg,
Håret mitt er fremdeles fiasko,
Dagens kuleste ord er Totally Retarded
Bente og Joakim er hawte :3

Ingen kommentarer: