20080928

Lily Allen - Alfie

Omg. Det er natt og to stykk overtrøtte leirfjordinger lager ostenese. En stykk leirfjording sover, og snakker i søvne. Toget er meget mørkt, og det ser ut som om vi er de eneste i hele verden som er våkne. Sånn var det i natt. Meg og Guro holdt på å flire oss ihjel av ostenese og ostesmil. Og pene mannen så surt på oss. Vi har også funnet opp et klesmerke: PEDOWEAR. Vi har designa noen tskjorter, og vi skal bli store innen industrien.
Bente prøvde hardt å sove, men måtte ta oss litt i ørene så vi ikke skulle vekke hele vogn 4, noe jeg er sikker på at hvis vi hadde villet, hadde vi klart. Jeg har sovet en halv time i natt og er trøtt som en alligator, thats kinda bad. På toget satt jeg ved en kul mann som kløp meg i armen, i søvne. Han hadde "forsvaret" jakke og sove-solbriller
Tack for denne gang trondheim. me sjåast snart igjen.
ogogog, Guro har fått seg en snuskesnuske puselusekatt som skal hete Sofus
Hanna + Jens <3

Ingen kommentarer: