20080927

Andrea.Guro.Bente - Hurra For Deg

dag var vi i byen. Voi, egentlig mye tull at det er så stort og flott blablabla. Jeg synes det er en kjedelig by uten personlighet-.- Men jeg fant (noe av) det jeg lette etter: DocMartens til 450 kr ! omg, i am in heaven. Och blå hårfarge, og hårstikker, og noen filmer.
Pappa har bursdag i dag, så i går da vi bleika håret mitt, ringte vi pappa klokka fem over 00 og sang for han, han ble glad. Pappan min er kulest!
Også farga vi håret mitt blått, og det ble total failure xD det ble sånn utvaska blåfarge, så jeg skal farge det enda en gang. Jeg ser ut som en muffins får jeg høre -.-
Også var vi på tokt hos nudlefolkene, for å høre om de hadde, men de var ikke hjemme, urgh. Det regner. Det regner tunge, store, fæle dråper. Vi skal spise taco, og spille fantasi.
..i morgen er eventyret over, da bærer det hjem med nattoget, også på skolen, jeg gru-gleder meg.

Ingen kommentarer: