20080916

Regina Spektor - Fidelity

I dag har jeg fiska en liten sei. Randi fikk en svær makrell, og en svær sei. + 2 stk måse :0
i dag føler jeg ikke for å skrive noe egentlig, det har skjedd så lite .___. Leirfjord u know..
Men om to uker drar jeg til Trondheim med Guro og Bente :D Fy fasssken som jeg gleder meg ! selvom jeg er litt blakk, og bare skal være der i 2 dager så blir det flott !
Handleliste:
Dr Martens
Bukse(r)
Tskjorte(r)
Truser
Kul Hårfarge
Leopardstrympbyxor
plast smykker(r)
Cartoons
Converse \ Vans
Jeg bleika håret i dag. Total failure! Men det er bare et skritt på vei mot mitt Grønne\Blåe hår. Jeg ser ut som en forsøkskanin på hårfarge fra Europris. Rødt,Gult,Oransj,Brunt. Shit.
Også har jeg spist en goooood pizza som mammaen til Randi hadde kjøpt. Jeg vil ha pizza -.- Jeg er sulten. Noen ganger så vil jeg gå i dvale. Gå i dvale og ikke våkne på flere måneder. Å gå glipp av ting man syns er kjedelige. Men på en annen side, det som er kjedelig \ suger, der er det man husker etterpå, man lærer av det. Jeg har kjøpt noen nye filmer i dag. "Fun with Dick and Jane" og "Not another teen movie", CDON er bra (Y).
Jeg sitter nå å snakker med Guro. Jeg liker henne. Kanskje jeg skulle ha henne med på date en dag. Egentlig synes jeg at Homofile folk er flotte. Ihvertfall de som tør å si det. Tenk hvor mye de går gjennom, hvor mange blikk de får, hvor mange hviskende personer som ser på dem. Jeg syns at alle folk i hele verden burde være pålagt å være homofil i en uke, slik at de kunne se hvordan det var for de som virkelig er homofile. Nå må du ikke tro at jeg er gay, For jeg er forelska nemli :#

Ingen kommentarer: