20080915

Panic! at the Disco - nine in the afternoon

Good evening Ladies and Gents.
I går fikk jeg beskjed om å bli flinkere til å skrive en mer innholdsrik blogg, noe jeg ble glad for å høre. Kritikk er bra! så hvis jeg er flink blir det lengere innlegg, og mere blandet innhold.
Jeg oversov i morges, våkna klokka fem på åtte, og bussen går åtte, så jeg stressa meg på sykkelen og sykla, *SprekeMeg*
Skolen i dag var gøy. i første timen skulle vi egentlig ha gym, med det ble BCG istedet. omg, klassen min består [mentalt] av 3-åringer. skal ikke nevne navn, men vi hadde noen artige minutter på venterommet.. Også slapp vi siste timen, vi fikk gymmen vår :3
Vi spiste graut til middag i dag. Grøt er ekkelt. Grøt er et stygt ord. Grøt,Graut,Grød.
også har jeg kjeda meg, så jeg klæsha massemasse brunkrem, og massemasse maskara i ansiktet. jeg føler meg utrooolig dum og blond.
På Lørdag åpner det en kewl butikk i ssj: "INDI" ellerno, råder alle til å prøve å besøke den :]
i morgen skal jeg til Randi-Pandi. Hun er grei, hun tar litt sånne Comercial-jobs for meg :# tackar så mycket for det^^ og i Oktober skal vi ha LOTR maraton på den nye Tven hennes, Huzzah! jeg ønsker meg noen som kan sovne sammen med meg. noen som kan stryke meg på ryggen pjuske meg i håret, for det er så godt. snart realiseres den drømmen, C kommer om tre uker, og da skal vi sove i senga mi :# Ædda-bædda!
Neffor her prøver jeg å svare på tejte ting som jeg ikke orker å gå rundt å si til alle.
Hvorfor liker du å gå i de klærne du bruker: Fordi jeg ikke vil gå rundt i WESC gensre som alle har, eller Bjørn Borg truser. Ikke at jeg har noe imot de som bruker dem, men alle har dem, og da er klesstilen din tejt.
Hvorfor sitter du foran i bussen: Fordi det er så mange bak, fordi alle fjortizzene sitter der, fordi jeg ikke orker å gå så langt bak, fordi vi kewle sitter foran, fordi jeg har kulere sko enn deg.
Hvorfor har du nesten aldri på deg Tskjorte: Fordi jeg fryser.
Hvorfor bruker du strikk rundt hodet: Fordi jeg ikke vil ha luggen min i trynet, fordi det er kult, fordi Char har det :3
Hvorfor bruker du så mye svart: Jeg bruker ikke mye svart. Kanksje mer enn deg, men ikke så mye som før. Jeg bruker det fordi det passer til ALT, fordi det er pent, og fordi svart er en pen farge.
Hvorfor skriver du brev, og ikke Epost: Fordi brev er mer personlig enn en tejt epost. Fordi brev er gammeldags, og jeg liker å skrive.
Hvorfor er du nørd: Jeg er ikke nerd! det er bare noe de med dårlige karakterer tror. Og nei, jeg sitter ikke hjemme å gjør lekser hver dag. Jeg har ikke gjort lekser på mega-ultra lenge. Det ligger i blodet mitt, og jeg er bare født sånn *stolt*
Jeg pleier å vippe på datastolen. det gjorde jeg i dag, men så vippa jeg litt for langt -__-"

Ingen kommentarer: