20080913

The Smiths - Meat is Murder

Hvorfor lukter det grilling og sommer inni komfyren vår? Hvorfor sniker det alltid noen i køen, rett foran meg? Hvorfor skapte Gud menneskene akkurat sånn som vi er?
I dag har jeg vært hos Bente och Guro. Vi har lekt med Bente, spist 4 skiver med banan og sjokade, og farga håret mitt. Farginga gikk rett vest, jeg må først BLEIKE håret, så farge. Hvorfor hørte jeg ikke bare på Guro -.-
.
Nå lager jeg pizza. den står i ovnen. Pizza uten løk. æsh. Så skal jeg se "mannen som elsket Yngve" enda en gang. Jeg kommer ikke over hvor forskjellig den var fra boka, men fremdeles så knakende bra.
Snart kommer "de gales hus" og "de usynlige", de blir gøy. Nye norske filmer er bra (Y) og vi gleder oss som små barn. Er akkurat ferdig med å lese boka til "de gales hus" av Karin Fossum. den rocka. Koselig, virkelighet, brutalhet,komisk. Snakka med bibliotek Marit, og hun anbefalte boka "Poppy Shakespeare" av Clare Allan. samme saken egentlig, bare at forfatteren har sittet inne på psykisk avd i 10 år.
Tenk litt på J for meg er du snill <3

Ingen kommentarer: