20081005

The Killers - Human

..og jeg beklager igjen for at jeg ikke blogger. Grunnen er den samme.
Jeg er deprimert i dag. Cecilie dro, og jeg har ikke gjort noe annet enn å sove, men jeg har en date med Frodo og Sam i natt, så jeg overlever. Cecilie er verdens herligste flire-menneske. Vi kan le av alt. Heldig er mannen som får hjertet hennes, for da kan de le ilag [skrevet i en NON- homo way].
Jeg har tatt bilder i dag. Macro bilder for det er det jeg liker best. Også har jeg snakka med mamma om å kjøpe bærbar pc, og jeg får meg Mac! men jeg må vente til konfen, for da får jeg speilreflex av Pappa och Katrine.
Jeg var på sykehjemmet i dag å besøkte mamma. Da var det to søte gamle damer som snakket til meg. Jeg liker gamle mennesker, de ser så søte ut. Hun ene lurte på hvorfor håret mitt var brent, også lo hun veldig av det, og da jeg skulle gå, fikk jeg klem av henne :3
Jeg skifter strenger på gitaren min i dag. Den skal få fin, ny lyd. Jeg elsker gitaren min. Den betyr mye. Takk farmor.
Også skal jeg forberede alle i klassen min på at i morgen skal jeg begynne et nytt prosjekt. Det heter "venn med alle", og det går ut på å bli bedre kjent med folk i klassen din. Man skal snakke med dem, være snille med dem, osv. Så det begynner jeg på i morgen. Den heldige blir trekt ut i morgen tidlig. Watch out.
BTW: span>

Ingen kommentarer: