20081006

Umbrella - Lillasyster

Daten min i natt med Frodo och Sam ble avbrutt etter 4 timer av et lite snev søvn som banket på døra, så ble det date med han istedet.Våknet til Umbrella av Lillasyster. Den er vakkerrrrrr. Tack Victoria for tipset :]
Jeg savner å høre nordlænning. Jeg vil til Stokmarknes. Kankke noen betale litt for meg? Noen ganger så søker jeg på YT, bare for å høre dialekten. Jeg kan ikke snakke sånn her. Nå har jeg stygg stnes-tromsø-tejt dialekt. og det er fært.
Tatt masse bilder i dag. De du ser der: î , er fra skolen i dag.
"The date og tonight" er med en Ramones-musikal jeg fikk i posten fra CDON i går. Den er fra 1979, og jeg forventer meg mye. Huzzah!
Jeg vil ha en iPhone. Hvis jeg ikke får \ kjøper meg det, blir jäg gal.
Snakka med J i dag. Personen har det mycket bedre, og hva er det? Jo det er bra.

Ingen kommentarer: