20081010

Muse - Knights of Cydonia

I dag våknet jeg klokka 2, og planen var å stå opp 9.. En smule forsinka, trøtt, og tejt, løp jeg for å rekke den rette bussen, men selvfølgelig hadde jeg feil bussrute så jeg måtte vente i 25 minutter, og det var temmelig kaldt, Tromsø u know..
Jeg tregte klær til lørdagen, Katrines Bday party, så jeg åkte på Carlings. Null pene klær. Så traff jeg Mia, hun hadde nytt hår, og lurte på om jeg ville være med å se på når hun pierca seg i leppa. Jeg turte ikke, vil ikke ha traumer.
Tilslutt fant jeg et skjørt, ei tskjorte og en genser-kinda-ting. Genseren fra AT, resten fra HM.
+ at jeg fant en "the Joker" plakat på bruktbokhandelen. Så har jeg spilt en hel del Wii: Resident Evil. Meget kul.
Jeg trenger hjelp. Hva vil folk lese om? Hva vil folk vite? Hvilke bilder?

Ingen kommentarer: