20081011

My Chemical Romance - I dont love you

Omg, jeg er trøtt som en flodhest. Denne uka har døgnene vært snudd veldig. Det er litt godt, veldig trøttende. Og jeg har vært barnevakt i dag, fra 0700 til 1900 + hjulpet til med mat, dessert, forrett, støvsugd, vaska, støvtørka, vannet blomster, osv. ( og GuitarHero )
Også kom gjestene og vippps, så var Andrea og Peter skvist ut av et tejt voksenselskap, selvom Sigrid og Luis er sørenmeg så kule (Y).
Jeg har rydda og vaska hele rommet mitt i natt, og er utrolig stolt av det. Nå er det bare pakkings og å male et bilde til Ulrik igjen, og det er bare kos. Tenkte jeg skal bestille et CreativeVadoPocketcam fra nettet. Utrolig tøft og handy. me needz !
Da jeg var ute i dag med Ulrik, gikk vi til et stort lekehus, som ingen bruker, der fant vi masse pentagrammer, buttons + en barbiedukke noen hadde utført voodoo på . Blogger > susikju

Ingen kommentarer: