20081029

Nirvana - Come as You Are

Hyah there, Boys and Girls in blogspot-land ! Today i am going to talk about.. ingenting. Og skal jeg kanskje fortelle deg hvorfor? fordi jeg bor i BONDELAND, OG DET SKJER ALDRI NOE HER! Der fikk du den din tejte ordfører ( skylder på han, for han har skylden i alt ). Vel, faktisk så har det skjedd noe i dag, eller det har ikke skjedd, men det skjer om ca ti minutter, for da kommer mamma hjem med visakortet sitt og kan betale mine nye tskjorter. Totally happy med det !
I dag er en av de få dagene mine at jeg ikke har vært glad. Greit nok på skolen, men så kom jeg hjem til et stort og tomt hus, og sånn blir man bare deprimert av .__. ( sounds totally emo.. ) og sånn har jeg hatt det i hele dag, så jeg blir grusomt glad hvis noen ringer og snakker med meg.
Dere har sikkert lagt merke til at det ikke lenger står J<3 nederst på innleggene mine. Det betyr ikke at jeg ikke er glad i personen lengre, eller at dethar skjedd noe, men min "blessing" trenges ikke lengere på den måten, for det går mye bedre med personen, for det var ikke en crush eller love ellerno, det var en person som trengte at noen tenkte på den. Some of you guys might know who it is, for J, jeg er meget glad i deg :]
Jeg har forresten bestemt meg for hårsveis, og det blir Joshua, for han er hawt.
BILDENE
1. Kurt Cobain
2. The Horrors [ Joshua med lys lugg ] OG: Sorry viCtor for at ikke ape-bildet ditt kom med på bloggen min i dag, jeg får ikke inn bilder på dataen, men det kommer en dag i morgen :]

Ingen kommentarer: