20081030

Coldplay - Viva La Vida

OMG, DET SNØDDE I MORGES :D
Jeg stod opp klokka halv 8, og det snødde! Så forta jeg meg å fixe ting, også akte jeg tre ganger ned bakken, kjempe-ultra-super-duper-mega-fantastisk-meget happy med det!
[ du ser ake-sporene på bildet ]
OD dagen i dag = jobb. Eller OD dagen i dag = jobb, for alle andre enn meg. Eller, jeg har jobba, men jeg så ikke på det som jobbing. Jeg var på sykehjemmet for å hjelpe til på "aktivitetstua", noe som gikk ut på å snakke med en masse gamle folk, hekle og spille gitar, og det sliter ikke akkurat på helsa -.-"
Så dro jeg og Guro til ssj for å kjøpe joggebyxor. omg, jeg følte meg en smule "u-andrea" når jeg stod på prøverommet med PUMA tshirt og Adidasbukse [ sånn modell som alle har.. ] Så kjøpte vi hårfarge og henta draktene. Så i morgon efter skulen bærer det avsted til nesna på Cup.
Next week har jeg et veddemål med Hanna. Jeg skal [prøve] å være noen andre enn meg selv, en blonding, i en uke. *lookingforwardto*
Og viCtor: I dag kommer bildet ditt med, du må bare legge hodet litt på skakke mot høyre, som en fugl, for å se det årntlig :] For dere som er blind, det er en ape .__.

1 kommentar:

Anonym sa...

APO MI RULÆ!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

-viCtor