20081012

Turboneger - All my Friends are Dead

Jeg er så trøtt at du aner ikke .__. det kjennes ut som om jeg har svømt tusen mil, for så å løpe tilbake. Og meget mett. Vi har spist nammenam IndiskMiddag, my fav !
Jeg har passet UlleBulle i dag og, han er så hælig^^ Men han fikk overdoser av kransekake og ble helt maniac, så da ble det tårer og alvårsord.
Noen ganger når jeg ser folk, tenker jeg på hvordan de ser ut når de gråter. Ta foreksempel Kåre-Olav, læreren min. Det bare funker ikke, han er så serious ._. Når folk gråter vil jeg ta bilde av dem, ta bilde og gjemme det. Jeg vil skrive en bok om noen som samler på rare bilder, sånn som "Den fabelaktige Ameliè", en av favorittene.
Jeg vil bli skuespiller, Det må være grusomt gøy å kunne sette seg inn i andre folks liv. En fantastisk egenskap. Hvis man er god til det da. Hvis ikke blir man sånn som *tenketenke* Cher. Hun spiller helt rævva i "Stuck with You". Omg, hater den filmen, veldig 2003 - 2005 film. Jeg hater den filmperioden, de ble (nesten) bare laget bajs da.
"Eg hette Jarle Klepp, og eg trenge ett liv" och
"wanna know where i got theese scars"
Er desidert årets filmreplikker. omg, Filmåret 2008 er [ foreløbig ] fantastisk !

Ingen kommentarer: