20090120

Super Furry Animals - It's Not The End of The World

Da var det gjort. USA har ny president, og han skal forhåpentlig vare i 8 år.
LYKKE TIL.
uhm..Ja. Nå er det tirsdag, og i dag er det en fin dag. Typisk norsk. Typisk tejt. Og det er bare seks uker til jeg skal til England.
I dag kom jeg til å tenke på min første dag på skolen her i Leirfjord. Det var litt gøy. Jeg vet, totally geek å synes at ens egne tanker er gøy.. Men. Husker ikke så mye. Jeg husker tre personer. Thea, Sondre og Asgeir. Thea husker jeg fordi hun hadde på seg slipperser med sokker inni, og boblejakke. Den var blå og hvit. Sondre husker jeg fordi han så så merkelig ut. Og jeg hadde ikke tenkt noe over hvordan noen av folkene så ut. Asgeir husker jeg fordi han var sinnsykt brun + at han hadde på seg hvite bukser. Totally soss. Voivoi, nå kommer jeg på at Guro husker jeg også, og Bente. Guro fordi hun gikk sammen med Simone, og Simone var så lita at jeg trodde Guro var storesøstra hennes som fulgte henne på barneskolen, for så å dra på ungdomsskolen. Bente husker jeg fordi hun satt seg sammen med meg, også bare snakket vi kelam, også gikk hun. Skuffende.
I dag har jeg bestilt tre nye filmer fra HMV. noe som egentlig er unødvendig siden jeg skal dit. jaja, man må jo ha film.
Senere skal jeg hjelpe mamma med å lage sjokoladekake. Mamma sine kaker er bedre enn alle sine, bortsett fra Katrine. Katrine-Kakemesteren som lager de beste kakene i hele verden [gjelder alt bakverk] .
Og etter det skal jeg farge håret. Det skal bli mørkebrunt, også skal jeg årne noen lyse striper. Hvis jeg orker idag. Må bare finne noe inspiration først.

Ingen kommentarer: