20090223

Adam Tensa - My Cool

Idag dag da jeg kom hjem lagde mamma pizza. Også sa hun at vi skulle få besøk av en dude, og jeg bare OK. Og hun bare "Han kommer fra USA, og har jobbet som fotograf". Jeg ble litt mer intrissert, og bare OK. Og hun bare "Han har blandt annet jobbet i New York Times, ELLE, LA times". Og jeg bare ÅI. Også kom han da..
Han var ikke som jeg trodde, jeg hadde lissom sett for meg en fyr som var sjikkelig snobbete, med Camera rundt halsen osv, men han var helt normal, og kjempe kul. Han har jobbet som fotograf i 42 år, så han var jo gammel da. Også viste jeg han noen av bildene jeg har tatt, og han ble kjempe imponert over et bilde jeg hater [ døm selv, overbildet ] Men, dere er sikkert litt bored av dette, såe..
Senere skal jeg se på film, har kjpt en ny en "Sandtrollet". Den ser litt shabby ut, men jeg prøver. Kjøpte BTW "Girl, Interrupted" da jeg var i Tromsø, og det er noe av det beste jeg har sett. Man setter seg veldig inn i filmen. Det var litt poetisk sagt, men den er veldig bra :3
Q: Hva jobber onkelen din som ?
Uhm, jeg har jeg har fire stk: 1 er lastebilsjåfør. 1 er snekker. 1 er lærer/noe i kirka. 1 er bilmann.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eh.. En jobber i Mosjøen på medieting. De styrer avisene (RanaBlad, Helgeland blad/arbeiderblad)
Andre i Oslo. Økonomisjef for barne og ungdomsavdelinga i NRK ; )

Sindroboy ; )