20090225

Lady Gaga - Poker Face ( akkustisk )

Dagmar VS iPod . Hun er den snuskeste ever 3 aviser på 1 sekund = en avis hvert 0,33 sekund . Facination
Her har vi personlig styremøte . Vi var VELDIG viktig Her Chilles det maxxx . Rett før jeg flasha Michael Jackson skillz Meg og Amanda har vært på utplassering i avisa. SKÖY !
Uhm, tidlig buss til Sandnessjøen, også gikk vi opp til Helgelands Blad, Lokal Avis. Så ble vi møtt av sjefen og fikk litt info. Så fant vi en annen mann, også fikk vi bare et Canon cam i hånda, og ei blokk, og en halv time. Så gikk vi ut og fant litt folk, og fant opp litt problemer, og simsalabim: sånn får man "jobb" i avisa. I morgen skal vi på radio, HØR PÅ OSS ^^
Så dro jeg på sykehjemmet for å besøk Dagmar. Hun blir like facinert hver gang over klærne mine og håret mitt, og hvis jeg er litt kald på hendene syns hun fryyyktelig synd på meg. Da jeg var ferdig der gikk jeg ut i gangen for å vente på at Magne skulle hente meg, og mens jeg satt der kom det en gammel mann gående og skulle inn i hovedstua, men så stod det en annen mann i døråpninga, og han fyren som skulle gjennom bare "flytt deg", og han som stod der bare "HÆ?" og sånn fortsatte de i ti minutter før han som skulle gjennom bare dytta han andre duden bort. Og de var sånn 1000 år gammel. Action på sykehjemmet lixm.
[ Nå bare leser jeg, og skriver alle notatene på telefonen min.. ]
Da jeg var i Tromsø gikk jeg bare rundt i byen, og klokka var sånn halv tre, og da er folkene ferdige på skolen og vanker rundt i byen. Og uansett hvor jeg så var det bare Nerder som gikk rundt med ei hot babe sammen med seg. Det var litt sært, tenkte det var sånn : Babes VS Geeks.
Ofte når jeg hører på musikk så nynner jeg teksten, og mange ganger i det siste, så har tingene i teksten skjedd på ordentlig, samtidig med at jeg har sunget / hørt på sangen. Det er ultra sært. Kommer ikke på noen freshe tilfeller nå, men det har skjedd minst fem ganger på tre uker._.
Haha, og da jeg var på flyplassen i Bodø, mellomlanding mellom ssj og Tromsø, så var jeg på kiosken og skulle kjøpe meg et blad, og da jeg stod i kassen så kom det en vakt bort til meg og bare "Hei. Kan jeg få snike litt i køen, lunchpausen min er snart ferdig, og jeg har glemt å kjøpe V75" og jeg vare "shure", og han bare "TAKK!" også ble han kjempe glad, og kjøpte seg en hest, før han rushet mot utgangen.
I går på skolen skjedde det ikke så mye. Jeg hadde ikke svømming, så mens vi ventet på at svømmerne skulle bli ferdig, så lagde jeg og Elisabeth en dans. Den ble kul.
Q: Har du vært på utplassering? Hvor?

Ingen kommentarer: