20090227

MGMT - Kids

Jeg har et nytt idol, og han er über-snüber [ Bildet ].
Uhm, gårdagen var kul, men gidder ikke skrive om den, det er så mye å gape over, og jeg har skrivesperre etter å ha fullført en nynorsk stil om "Kva eg er redd for". Den ble litt tejt.
Dagen i dag har vært grei . Vi vant en konkurranse på skolen, Amanda, Thea, Vidar och Andrea = YAY-laget. Vi grusa Trygve+Andreas+Mathias+Axel.
Klokka er tidlig, og jeg er alene hjemme å kjeder meg. Mamma og Magner er langtvekkistan. Og jeg skal være alene hjemme lennnnge. Skal fullføre et brev til Victoria, spise pannekake-middag med fullkorn, og prøve å ta nye bilder til en ny Fiber-Girl film som skal redigeres hos Morten i neste uke.
Meg og guro skal lage film og melde oss på PunkEmo VS Pop, og vi skal gruse alle sammen. Såe..*kremt* Menmenmen. Plan i neste uke, Guro en dag, Morten en dag, Hanna en dag, Kino en dag, BTW, vil noen være med på Kino ? Tror jeg skal se appelsinpiken, men kjenner jeg SandnessjøenKino rett, så kommer den ikke dit før om to måneder -.- Jeg hater å bo på landet..
Begynner å glede meg sjikkelig til neste fredag, for da sitter jeg på toget til Trondheim, og neste laurdag befinner jeg meg på et hotelrom i Manchester. Det skal bli über-snüber bra! Eneste problemet er at jeg er litt "short of money".. Men det skal nok årne seg, kan sprekke beløpet jeg fikk av mormor da hun vant i lotto.
Q: Hva skal du i vinterferien ?

Ingen kommentarer: