20090330

Red Hot Chili Peppers - By The Way

Dette tror jeg er første dagen, første samlinga. Bjørnar = attention whore Pianospillingz. Trygve skillza oss på stairway to heaven
Viktor viser skillz på gittar. lunch minus matromboys. Atle + Asgeir + Axel -Andreas Romboys. Victor + Sindre + Trygve - Bjørnar Sko. Mine er de lilla øverst HAHAHAHAHAHAHAHA :'>Romgirls. Andrea - Alina Buss.
Buss Flaskespiller. Jeg tapte, selvom jeg var på lag med axl.
okå. Legger ikke ut så mange bilder her, for det tar så lang tid. Ligger flere bilder inne på flickr. Sjekk ut linken her, får du MANGE FLERE BILDER FOLKENZ + bilde av bjørnar i boxern: http://www.flickr.com/photos/34486389@N06/?saved=1. uhmuhm. Oppramsing under her.
FREDAGvi tok buss. Jeg og sindre satt sammen. Vi kom fram, spiste, pakke ut, ble kjent, tulla, spiste, besøkte, la oss, hørte på folk som kommuniserte mellom vinduene.
LØRDAGvi stod opp og dusha. Så vekka vi de som ikke var våken. Så spiste vi frokost og fikk litt info om hva vi skulle finne på den dagen. Så gikk vi til gymsalen der det skulle være fotballturnering. Laget mitt tapte forresten, men vi var flinke, det var bare flax at de andre vant. Så kom vi hjem og spiste middag. Så hadde vi div seminarer, og jeg var på et perleseminar. Der lagde jeg mange fine perler som jeg skal lage armbånd av. Så spilte jeg, axel, sara og atle et kortspill der man skulle dele bunken slik at alle fikk like mange kort hver, så skulle alle åpne kortene samtidig, og hvis noen hadde like kort, så skulle de som hadde like kort prøve å gripe ei flaske som stod midt på bordet. Jeg tapte.. Så spilte vi poker, og der tapte jeg også: 20 kr.
Så utfordra axel meg til å spille bordtennis, for han mente at han skulle skillze meg i det. Ksss, jeg vant, og fikk 10 kroner. Axel, du suger i bordtennis. Så ble det earth hour, og vi slukket alle lysene. Det var koselig, også fikk vi stearinlys og pizza.
Så ble det kveld og vi gikk på besøk til victor/trygve/bjørnar/sindre rommet. Der fant jeg opp noen superbrae kortspill, som ingen fant like morsom som megselv, så fikk vi besøk av noen fra grane, og de ble et par timer på overtid. Da de hadde gått la vi oss for å sove. Da jeg akkurat hadde sovna kjente jeg noe mykt og kaldt som svei på kinnet, og hørte victor sin stemme. Han hadde klina tannkrem i halv annsiktet mitt. Da ble jeg ganske sur, og tørka det på soveposen hans, ogiløpet av natta hadde jeg klart å gni all tannkremen utover veggen oppafor senga vår, så det var et pent maleri der. ehehe, det var litt gøy.
SØNDAGvi stod opp, dusha, vekte folk og spiste frokost. Så hadde vi akekonkurranse. Det var sköy. Så gikk vi på rommet, og fant ut at vi skulle rette håret til trygve. Det ble helt sært å se han med slett hår ( han har wannabe afro ) også styla vi det med renati. Trygve så plutselig ikke ut som trygve ._. Så dro vi hjem med bussen. Jeg satt sammen med trygve. Vi hørte på Håkon Roald sin iPod og vekte axel. Så sang vi ( jeg ) også vipppss så var vi hjemme i Leirfjord.
heheeehehe: "to skjørt kom forbi et vaskerom. Så hoppet det ene skørtet inn i en tørketrommer, og da det kom ut sa det andre skjørtet: KOM IGJEN, mini-skjørt" LAWL enda en: "To sparkjøp poser gikk over en vei. Så kom det en lastebil å kjørte over den ene. Så sa den andre: Spar meg". EHEhhEHE

Ingen kommentarer: