20090401

P3 - Lydverket

Ole, tha wombat, my fav, ble atten i forrige uke. Grattizz
Hallo. Jeg heter andrea og tenker ikke på annet enn LOBSTER ._. uhm. Nå er det sent, og jeg sitter på rommet mitt å hører på Lene Marlin på lydverket på P3, tar hårkur, lakker negler, og rydder rommet.
Idag har jeg hatt det rimelig travelt. Vært på styremøte i laget å planlagt en leir som skal være siste helga i april, og jeg lover dere at det kommer til å bli diggggg! Uhm, også var det sånt annet møte med noen voxne folk, også dro jeg til Johanne. Vi spiste verdens beste suppe, snop, og snakke litt.
Atm synger Lene Marlin en ny sang, og jeg kommer på hvor fælt det egentlig er. Jeg husker før Ulrik ble født, ca 5 år siden, da var jeg helt hekta på Lene Marlin, også sa jeg til Katrine [stemor] at når jeg fikk ett lillesøsken, så skulle jeg lære det å høre på kul musikk. Hallooo: jeg anså Lene Marlin som KUL! omg, hallo dårlig musikksmak.
I går var jeg bøssebærer for Kirkens Nødhjelp. Leirfjord fikk inn ca 20000 kroner, og det er ganske bra. Jeg gikk til en av lærerene mine, og det er egentlig sjikkelig rart å treffe lærere etter skoletid. Man vet lissom ikke hva man skal snakke om, for man vil jo ikke høres ut som en smisker ellerno. Man føler seg som et sirkusdyr.
Q: Hvis huset ditt brant, hvilke ting ville du ha reddet ?

3 kommentarer:

Anonym sa...

PS3-EN MIN, FIFA 09 OG LITTLE BIG PLANET!!! : D

Andrea sa...

hmmmm. Kan det være Sindre ?

Anonym sa...

Neeeii seff er det Guro (a)