20090410

Amy MacDonald - This is The Life

Uhm, juah, påske nå. Snop + PS3 + Gitarspillingz. Påske er godt. 
Har akkurat spist deilig, lang frokost. Kinda engelskopplegg med masse godt og usunt. 
I dag drar Cecilie, hun har vært her i tre dager, og hva har vi gjort? uhm.. Ikke så mye, men igår var vi på skolen til pappa og lagde band med Peter..som faktisk kan spille trommer, hvertfall bedre enn meg og Cecilie. 
Senere kommer gudforeldrene mine, og jeg regner med at det blir Buzz eller Singstar ellernoe. I morgen skal jeg smake Susji. og ja, jeg vet at det ikke skrives susji, men det bryr ikke jeg meg om. Det blir spennende. 
Jeg elsker Macen min, og for hver dag blir jeg bare mer og mer glad i den. Jeg skjønner mer og mer, men noe jeg ikke skjønner meg helt på er iLife. Det er litt komplisert men når jeg får årna nettet årnkli, sånn at det er helt stabilt, så skal jeg sjekke Youtube å finne ut mer, så hvis du har Mac, eller vet hvordan jeg bruker iPhoto, så blir jeg litt glad hvis du hjelper meg. Men tilbake til reallife. Jeg tror jeg begynner å bli litt syk. Jeg er slapp, varm, vondtihalsen, slapp, varm, osv. Også er det sjiiiikkkkeelliig synd på meg så jeg klager hele tiden. Men det er sånn positiv klaging, så ingen blir irritert.. håper jeg. 
jeah. Men når Cecilie drar og jeg blir alene, så regner jeg med at det blir litt mer blogging. No offense, jeg er bare så opptatt når jeg har besøk, men når jeg blir alene så får jeg mer tid. såe..
OG igår da vi hadde band med peter, så spilte vi treat me like a lobster. Peter spilte trommer, Cecilie spilte bass, og jeg spilte gitar og hadde vokalen. Det var egentlig ganske stygt, men det hadde sikkert vært bedre om jeg hadde vist hvordan man brukte mixebrettet mikrofonen skulle ha vært koblet til. Jeg tror pappa ble imponert. 
xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, du brukte bilde mett !! kor arti:) vel, det va nån artie daga hos dåkker, ses igjen i konfirmasjon din ! good luck until then ! love you.

Andrea sa...

law yah :D:D