20090411

Metro Station - Calefornia

Ååå, som jeg har savna dere !
Ja. Nå er det påskeaften og jeg er mett på brus uten sukker. Dagen i dag har vært chill. Sov til ti, sto opp, også kom Øystein å henta meg. Vi spilte gitar, Wii, og spiste nudler. nomnom. Så dro jeg hjem å så på Sex And The City. Så kom familien hjem fra fjæra og vi spiste litt til. Så har jeg nerda på Macen. Jeg skjønner meg ikke på webcamera på datan. Det funker ikke når jeg bruker MSN, og det irriterer meg + at ingen skriver om det på nettet. 
Jeg er lei av å blogge, og her er grunnen: ingen kommenterer, og hvis noen kommenterer så er det enten på nettby, eller jeg får mail. Og det vil jeg ikke ha. Hvis dere vil lese blogg, så må dere kommentere. Jeg har MASSE jeg skulle ha gjort.
Til noe annet. I sommer skal jeg arrangere en festival på åkeren vår, og jeg trenger ideer. først så trenger jeg penger til å finansiere mat og utstyr. Så trenger jeg utstyr, som foreksempel ledninger, forsterkere, mikrofoner. Så trenger jeg folk som kan komme å spille / underholde / utstille. Så trenger jeg folk som kan komme å se på, for det blir teit om det bare kommer tre stykker... Så trenger jeg noen som kan hjelpe meg å få ut budskapet. Og til slutt trenger jeg noen som kan hjelpe meg å organisere hele styret. H J E L P !
Jah, men ikkesant, det hadde vært dritkult å laga en festival som kunne ha blitt en hit blant Helgelendinger. Contribute to society ! Og det kommer til å bli kjempekult. Ingen alkohol eller dop selvfølgelig. Selger mat, og man må ha med seg telt. Det blir på en åker. ( slik ser jeg det for meg hvertfall , men jeg trenger hjelp )

11 kommentarer:

morten sa...

E KOMMENTERTE

morten sa...

E KOMMENTERTE IJÆNN :D

Andrea sa...

Tack morten :D

..men jeg trenger frivillige til festivalen (A)

morten sa...

haha, e gledæ me t å sjå den fæstivaln :D

Andrea sa...

Ikke noe mobbing, takk! Den skal gjennomføres, omså det bare er meg der, og du står på lista over folk som skal spørres om de kan jobbe der, OG spille der. Du slipper ikke unna !

morten sa...

lol, har du tænkt på korsn du ska få strøm dit? :')

mannehore sa...

E BI MÆ :DDDDDDDDD

Andrea sa...

strøm er ikke noe problem. Dooh, skøyteledning. dawns

Anonym sa...

E bi mæ ! : D
*Little Big Planet-gutt*

Anonym sa...

E e mæ : d
Omvgutt : DD

Andrea sa...

Flott. Da har vi en Komitè.

Andrea, mannehore ? , Victor, Sindre och Morten :D:D