20090421

Bring Me The Horizon - Braile

..Andrea og Paul, hennes kommende housband
Hos Guropus. Hun dusjer. Hun skal overnatte. Vi skal spise brød. Vi skal sove. Vi skal høre på radio. Vi skal le. Jeg skal dushe. Jeg skal be henne ta med rettetang. Jeg skal sjekke DeviantArt. Jeg skal sjekke Facebook. Hun skal se på. Vi skal kjede oss litt. Vi skal skejte.
DET VAR DEILIG VÆR IDAG
Tidligere idag var vi på verandaen å skeita. Det var utrolig gøy. Jeg hakke skejta på lenge, og jeg skillza på ollie. Uhm. Så tok vi masse bilder, men de legger jeg ut senere, for jeg har de ikke på denne Pc'n, men på Macen min. Så har vi spist pølse med pitabrød. Så har vi spilla gittar, plaga Bernt, snakka, irritert Bente. Drukket jus.

1 kommentar:

ROBERTO MANNEHORO sa...

HAR.. HAR.. HAR.. DU.. MØTT PAUL GRIFFITHS??!?!!!oneoen