20090423

Røyksopp - Happy up There

Jeg hører på P3, og de snakker om kompliment. For et sammentreff.
Jahhh. I dag på skolen hadde vi prosjektarbeid, og min gruppe jobbet med Tobakk. Vi har skrevet ferdig den kule sangen, osv. Uhm, også lekte vi ( eller jeg.. ) en lek der man skulle gi alle de andre på gruppa et kompliment. Det syns jeg var koselig, men det var på et tidspunkt der alle var lettere irritert for vi krangla angående plakaten, og hvor den skulle henge, og jeg syns virkelig leken min lettet på stemninga.. 
Jula. Ehehe. Det huset har vært på NorgeRundt.
Blommmmstene på trappa
Jeg leser mote-blogger og drikker jus. 
I dag har jeg egentlig bare surret rundt som en visp, og vurderer å dra på fotballkamp senere. Noe jeg tror jeg bort-prioriterer. Uhm. Har sittet barnevakt for to kidz, spist masssssse spagetti, og gjort litt lexer. 
JEG HAR TENKT LITT
Overalt, i filmer ogsånn så er det jo liksom klimax å finne sjelefrenden sin og leve lykkelig i alle sine dager, ikkesant? Men hva om vi har flere sjelefrender, og vi må jo ha sinnsykt med flax for å treffe den årnklie sjelefrenden sin. La oss si at Per og Ingrid fra Bodø ender opp sammen, da må jo skjebnen ha gjort slik at en Ingrid flyttet til Bodø isteded for Sortland. 
Og hva med når man tror man har funnet sjelefrenden sin, når man gifter seg, også skilles man. Hva hvis ikke både mannen og dama ( eller to menn / to damer ) er enige om den besluttningen, da mister jo den ene sin sjelefrend, mens den andre fortsetter på let etter sin neste sjelefrend, og da får aldri den andre finne kjærligheten i sitt liv. Derfor tror jeg at mennesker kan ha flere sjelefrender. 
Akkurat nå sjekka jeg iCal'n min, og det viser seg at det bare er to uker til jeg skal til Stokmarknes. Yay me. Og nå i helga skal jeg overnatte i kirka med en skokk med 5. - 6. klassinger. Jeg er leder, og derfor føler jeg meg veldig viktig. Jeg skal gå rundt med rød tskjorte med V-hals, og skjenne på alle. Også skal jeg lage en reportasje som skal sendes inn til HelgelandsBlad. Uhm. JA
PÅ LØRDAG ER DET LOPPEMARKED I HALLEN ! 
alle som kan bør komme. Med mindre man skal til Sverige og stå slalom og skulke unna oppgavene sine. 
Og på søndag skal jeg bare chille, så hvis noen vil finne på noe, så er jeg gjerne med på det, altså.

Ingen kommentarer: