20090413

Plain White Ts - Hey There Delilah

Hej fålkz. 

Nå har jeg pakka alle tingene mine, og Macen er godt plassert inni eska. Jeg hakke fått kjøpt veske til den enda, men tar det i neste uke. Uhmmm. Har ikke plass til alle tingene mine, så Sex And The City boxen blir igjen, og det gjør de lilla skoene mine også ._. jeah. Tromsø har vært great, men jeg gleder meg til å komme hjem til "varmere strøk", for jeg har hørt rykter om at det er bravær i Leirjford ? Så det blir godt å gå uten strømbebuxe, noe jeg har gjort nesten hver dag i Tromsø, OG lester..

Har ryddet på rommet mitt her, noe jeg ikke har gjort på flere år, og jeg har sortert ut masse drit som bare har vært der hele tiden, uten at jeg har brukt det. Det var herlig, så nå er det plass til alle de nye tingene som skal flyttes, og det blir godt å  få orntlig seng, for atm sover jeg på en litt hard sovesofa, som ikke er serlig behagelig. Så gleder jeg meg til å hive ut et stort hvitt skrivebord som tar halve rommet, og få inn nye ting, og det skal bli så dejlig !

Ingen kommentarer: