20090412

MGMT - Electric Feel

God Påske, pus !
Good morning, boys and girls of blogspotland. 
Jeg har sovet lenge, og det var godt. SÅ har jeg spist frokost, lest avisen, hørt på lillebror, snakket med lillebror, dusja, og nå er jeg på vei til Polaria. Polaria = Senter der man kan se på sjødyr som er innesperret. Ganske tragisk egentlig. 
----------
Festivalen min ser ut til å kunne virke faktisk. Skal snakke med mamma om jeg i det hele tatt får lov til å arrangere festival, og når det er ibox skal jeg lage en Komitè der jeg bare skal ha kule folk som kan årne festivalen, og finne band. 
----------
Noen som kan invitere meg på Spotify ?

3 kommentarer:

morten sa...

http://spotify.mikromann.net/

bære gå inn dit, åsså skrive du ja dar dæ står "Skal du registrere deg nå?" åsså e dæ bære å registrer se :D

Ole Henrik sa...

sv: tusen takk for det :)

Anonym sa...

no komentere e igjænn : D
Omvftw