20090420

The Racounters - Steady as She Goes

Bejbi-kaninen
Andrea og hesten. 
Hanna og hesten. Hanna = flink
Ex-sykkelen til Guropus.
Turgåere. Legg merke til hvem som går sammen :D
Kom akkurat hjem fra Hanna. Det var dritkoselig å være der.
ok, først kom vi hjem også spiste vi brød og så på One Tree Hill, noe som viste seg og gå over mine forventninger, men allikevel helt rævva + veldig amerikansk.. Så kledde vi på oss, og gikk i stallen. Der var Shira. Og omg, for en trivelig hest. Også fikk jeg ri, noe jeg ikke har gjort på lenge, så det var veldig morsomt. Så, da vi hadde satt Shira på beite gikk vi inn til kaninene, og der var det en som hadde fåt babiser. De var kanskje to dager gamle, og bitttteeesmå, uten pels, og de hadde ikke åpnet øynene. De var kjempesnuske, også lagde de sånne snuskelige lyder. 
På skolen idag gikk vi tur til brygga, og der fant vi sykkelen til Guro i havet. Det var litt rart. 
..og jeg vet at jeg kanskje ha skrevet tittelen feil. Jeg skammer meg.

Ingen kommentarer: