20090419

REM - Man on The Moon

Se så fint påskeegg jeg fikk av Katrine 
Min bror er søtere enn din
I dag ditcha jeg Guro. Var på gudstjeneste, så frokost hos Johanne, så dro jeg hjem å rydda masse, så ble det kveld. 
Uhm. Atm ser jeg på Miss Marple, noe som egentlig er myyyye dårligere enn Poirot. Men anyways, Agatha Christie er awzum. Senere skal jeg sa en dush, så skal jeg legge meg å høre på radio. 
Jeg er helt ute for kreativitet / inspirasjon, og jeg kommer ikke på noesomhelst å skrive her, og det skuffer meg, for bloggen ser så uferdig ut med fem linjer med text og et sugent bilde.
HJELP MEG MED Å FINNE PÅ NOE
i morgen skal jeg til Hanna å ri på Shira. Det blir trivelig, for jeg har ikke ridd på snær to år.. uhm, og til helga skal jeg være sammen med 5-6 klassinger + loppemarked.Jeg har sinnnnssssyyykkkt mye å gjøre de neste månedene, og festivalen blir bare enda mer !
Guro, kan jeg komme til deg på tirsdag ?

2 kommentarer:

Andreas sa...

dåkk ligna : ooooo
du å brorn din : o

Andrea sa...

tnaaw :3